افسر پلیس
طـــــــــــــوفان شــــــــــــادی
زندگـــــــــی وشــــــادی دردستان مــــاست
درباره وبلاگ


سلام علیکم ورحمته الله وبرکاتــــــــــــــــه حال شوماخوفین؟خوش گذشته؟ااااااااامن دارم چی میگم خب بریم سراصل مطلب قدم رنجه فرمودین که تشریف آوردین ای بابابازم که اداری ورسمی حرفیدم ولی خب اشکال نوداره خخخخخخخخخخ هرشخصیتی که هستی باش ولی خنده رونمیتونی منکربشی پس خوش بگذره وهمیشه خنده برلب باشین اووووووووه معلوم نشدچی گفتم زیادپرحرفی کردم...

پيوندها
عاشق های تنها بخونند
ضد دختر
عشق الکی!!
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان طوفان شادی لینک کنید و بعد لینک خود را قرار دهید









آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 103
بازدید ماه : 743
بازدید کل : 5407
تعداد مطالب : 77
تعداد نظرات : 64
تعداد آنلاین : 1

کد متحرک کردن عنوان وب

نويسندگان
آیدا

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
دو شنبه 13 آبان 1392برچسب:, :: 13:9 :: نويسنده :

یه افسر پلیس ماشین پرسرعتی رو متوقف می کنه. افسر می گه : من سرعت 80 مایل در ساعت رو برای ماشینتون ثبت کردم

راننده می گه: خدای من، من ماشینو رو سرعت 60 مایل کروز کرده بودم. فکر کنم رادارتون نیاز به تنظیم داره.

همسر مرد درحالی که داره بافتنی می بافه و سرش پایینه می گه: عزیزم لوس نشو. خودت می دونی که این ماشین سیستم کروز نداره

افسر که شروع می کنه به نوشتن جریمه می کنه راننده رو می کنه به زنش و زیر لب می غره که: برای یه بارم که شده نمی تونی دهنتو بسته نگه داری؟

زن درحالی که محجوبانه می خنده می گه: عزیزم باید خوشحال باشی که دستگاه راداریابت( دستگاهی که رادار سرعت سنج پلیس رو پیدا می کنه و خبر میده) خاموش شد وگرنه سرعتت از اینم بیشتر می شد

افسر که شروع می کنه جریمه دوم رو بابت دستگاه راداریاب غیرقانونی بنویسه مرد از بین دندونای بستش به زنش می غره که: زن، نمی تونی دهنتو بسته نگه داری؟

افسر اخم می کنه و میگه : متوجه شدم که کمربند هم نبستید اینم اتومات یه جریمه 75 دلاریه

راننده می گه: آره. من بسته بودمش ولی وقتی شما به من گفتی بزنم کنار بازش کردم تا بتونم مدارکمو از جیب پشتم دربیارم

زنش می گه: نه عزیزم تو خودت خوب می دونی که کمربندت بسته نبود. تو هیچ وقت موقع رانندگی کمربند نمی بندی

افسر که شروع می کنه به نوشتن جریمه سوم مرد رو می کنه به زنش و با فریاد منفجر می شه:چرا خفه نمی شی؟

افسر به زن نگاه می کنه و می گه: خانوم همسرتون همیشه با شما اینطوری صحبت می کنه ؟

(عاشق این قسمتشم)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
زن: نه ، فقط وقتی مست كرده باشه اينطوري ميشه :دی



نظرات شما عزیزان:

ســـــــارا و محمد
ساعت13:47---15 آبان 1392
علی دمت گرم خیلی باحال بووووود!

وقتی برای محمد تعریف کردم هنگ کرده بود.


پاسخ:سلام عزیزم.خوشحالم که پیامم بهت رسید.یه وقت رفیقمو اذیت نکنی!!!ممنون از نظرت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: